Hulp bij inloggen
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom u niet kunt inloggen op Patiënt1. De meest voorkomende oorzaken zijn:
Ik ben nieuw op deze site
U kunt zich heel eenvoudig registreren op Patiënt1. Daarna kunt u starten met uw eigen Persoonlijk GezondheidsDossier.
Nieuw op de website? Registreren
Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten
Vraag uw gebruikersnaam opnieuw aan. U dient uw controlevraag in te vullen.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Vraag uw wachtwoord opnieuw aan. U ontvangt een mail in uw mailbox.
Ik ben mijn controlevraag vergeten
Alleen met de controlevraag kunt u uw gebruikersnaam opnieuw aanvragen. Lees wat u kunt doen.
Let op: soms hoeft u niet opnieuw uw inloggegevens aan te vragen. Mogelijk is één van onderstaande oorzaken de reden dat u niet kunt inloggen:
Hoofdlettergevoelig
Het invullen van uw inloggegevens is hoofdlettergevoelig. Wellicht heeft u capslock aanstaan of mogelijk vergeet u een hoofdletter te gebruiken. Probeer het nogmaals.
Kopiëren
Wanneer u uw gegevens kopieert en in het inlogscherm plakt wordt er soms een spatie meegenomen. Deze spatie staat niet in uw originele gebruikersnaam, wachtwoord of controlevraag. Zorg ervoor dat u de spatie eerst weghaalt
Nieuw email-adres
U heeft in de loop der tijd een nieuw e-mailadres gekregen, maar in uw gegevens op Patiënt1 staat uw oude mailadres nog vermeld. Wanneer u uw gegevens opvraagt ontvangt u van ons een mail. Deze wordt mogelijk naar uw oude mailadres gestuurd. U kunt een verzoek indienen om uw oude e-mail adres te laten wijzigen. Lees wat u kunt doen.
Ik heb een nieuwe e-mail adres
Registratie e-mail niet ontvangen?
Heeft u zich geregistreerd, maar ontvangt u geen bevestiging per mail?
- Mogelijk zit de bevestigingsmail in uw spambox (ongewenste e-mail)
Is dit niet het geval? Vul dan ons "registratie-hulp-formulier" in.
Grootste landelijke PGD
Patiënt1 is het grootste, landelijke Persoonlijk GezondheidsDossier!
Met Patiënt1 krijgt u de regie over uw eigen gezondheid.