Verzoek email wijzigen

Geen e-mail ontvangen in uw mailbox?

Mogelijk heeft u in de loop der tijd een nieuw e-mailadres gekregen, maar in uw gegevens op Patiënt1 staat uw oude mailadres nog vermeld. Wanneer u dan een nieuw wachtwoord opvraagt, ontvangt u van ons een mail op uw oude mailadres.

Het komt ook voor dat u bij het registreren een typefout heeft gemaakt in het e-mailadres. De e-mail komt dan niet aan in uw mailbox.

Wat kunt u nu doen?

Vul het onderstaande formulier in en verzend dat. Deze gegevens worden gecontroleerd vanwege de privacygevoeligheid van de gegevens in uw account.

In sommige gevallen bellen we u voor extra informatie voordat uw e-mailadres wordt gewijzigd.

Vervolgens ontvangt u een e-mail met een bevestiging van de wijziging en verdere instructie.

Vul uw voornaam en achternaam volledig in.
Bijvoorbeeld 19-5-1970
Uw BSN-nummer kunt u vinden op uw Zorgpas, rijbewijs, paspoort en/of identiteitskaart.
Wij gebruiken uw telefoonnummer alleen als wij extra informatie nodig hebben voordat uw emailadres wordt gewijzigd.